Tuesday, March 16, 2010

CRAMN2 !!

Salam,

Huh! penat giler last weekend... g camping.. scout nyer xpdc.. from smkbtho2 ke smkbbsl... what's that?? lupakn jela... just gne kaki utk ulang alik... penat giler dgn panas teriknye pastu hujan ..huh hodoh gile muka.. itulah resultnye... but i'm still learn something.. aku boleh rasa perasaan Nabi Muhammad s.a.w berhijrah dengan jarak yg berbatu-batu lebih jauh dari jarak yg aku lalui.. perasaan org yg x punya kereta.. alhamdulillah aku bersyukur dgn apa yg aku ada.. scout bkan utk bercamping je.. mesti setiap perlakuan ada hikmah di sebaliknya.. betul x? ada laa.. babak yg mencuit hati... hepi je... tabah dan sabar tu perlu ada pada sesorg pengembara.. maybe yg x pnah rasa camne rasanya berjalan kaki sejauh 40 km.. mungkin rasa,alaa sekejap je nk smpi.. klu naik kete la... apa kes...ada abg2 yg wat lawak bangla.. ketawa hingga cramn mulut pun ada... cramn kaki!!! tgn hancur.. abih muka aku!!... dgn kichock ag ar.. mcm2 leh wat... giler ah.. dgr penglmn bekas king of scout..... mls nk citer pjg.. itu je... babai..slaptikus asbestos.. hehe..

No comments: