Friday, November 13, 2009

SAY BYE TO...

Sedihnya tinggalkan skowl yg byk kenangan...Td hri terakhir aku g skowl utk 2009..aku amati wajah2 yg selama 3 thn di skowl nih..cikgu kaunselor lak x abih meluahkan ayat2 sedih...sebak di hati ini..ceh..td pg ada bacaan yassin..i saw it..i saw my teacher..gud bye teacher...then,lepas bce yassin aku tgk pic yg diambil oleh cikgu kaunselor..aku tgk gbr bonda..semuanya merah..aku nk amik gbr tu..tp cikgu lak kata x boleh..privacy konon...pastu dh la ada gambar teacher..uwaa..nk gambar tuu!!! td last aku tgk jam kat hall..teringat mse kat kelas aku tgk jam x sbr2 nk balik..mse tu class english...last aku tgk teacher mengajar...balik je sume muka cam ayam berak kapur sbb asyik kene 'toing' ngan teacher..hahaha..sape yg jd mangsa,kesian sesangat...sori..isnin minggu depan ni class aku ada wat jamuan kat The Mines...x sbrnye...(>.<)''

No comments: