Friday, November 20, 2009

TAHNIAH!!! Sis Yuna !!

I love u sis..congratulation.aaaaaaaa(jerit!menggeletar tgn nk menaip)termakbul juga doaku ini.alhamdulillah…nk je aku buat kenduri syukur..mmg caya ar…ok,lepas nih aku doakan sis yuna jd JUARA AJL’09..(peduli apa aku..)klu boleh buat kain rentang kat tepi jln.biar penuh 1 MALAYSIA!!.. klh sume ahli politik nnti kang…. chayooookkkk!!!!!!! aja2 fighting sis!!!!! Love u..hrp2 sis yuna bertuah di AJL nnti..aminnn…..meneran perasaan ni.. rse nk menjerit je.. one more things,nasib baik lagu bencinta tu menjdik.. hope..bro faizal performance kat stage nnti..mantap!!!!

Oh Bulan!!
Yg melayan diriku lg!!!
Pabila air mata membshi pipi!!
Dan lagu2 di radio seolah-olah memerli aku!!
Pabila kau b’sma yg lainnnnn!!!

Adakh perasaan benci ini sebnrnya cinta!!!
Yg msih bersemadi utkmu!!Dan sebnrnya ku menghrpkn di sebalik senyumanmu itu!!!Kau juga merindui aku!!!

Ku enggan b’pura2 ku bhgia!!Ku enggan melihat kau b’sma si dia!!
O Kuakui cemburu mula menular dlm diri!!Pabila kau b’sma yg lain!!!
Adkh perasaan benci ini sbnrnya cinta!!Yg masih bersemadi utkmu!!Dan sbnrnya ku m’hrpkan !!Di sebalik senyumanmu itu!!
Kau juga merindui aku!!!!!!!!!!

Pabila kau merenung matanya!!
Ku rebah jatuh ke bumi!!!
Di saat kau benar2 mahu pergi !!!
Seperti ku b’nafas dlm aaaiiirr!!!!!!!!!!!!!!


FlyFM show..
Why u like dis song??
Because dis song like my life..it really2 happen to me….



No comments: