Tuesday, December 29, 2009

KERJA KERJA

Salam,
sekarang jam nenunjukkan pukul 1 pg...mmg aku ske tido lmbt bile holiday...slepas dah chat n update sgalanya..aku g tido..tp masih tidak dpt melelapkan mata ni..klu aku tido x pejam2 tu,aku cri keje yg buat otak aku b'ke'ja wat seketika..iaitu:

-main sudoku..
best main game nih...main nomb.2 nih..bile besar nnti main nomb. ekor(gilo)..xnk aku duit haram ni..kang hitam dalaman aku..err..

-ataupun catit sesuatu dlm diari comel dan ter-KIUT..
cuti2 skolah nih xde laa...kdg2 jimat ruang..tibe otak kreatif aku conteng skali buku sudoku aku..mcm2 ada..aku tulis apa yg b'laku di sekeliling aku..ketika main game tu..

-baca buku yg ada hikmah utk dijadikan manfaat..
contohnya,majalah NUR dan juga majalah DARA.COM...mjlh tu sgt berbaloi-baloi...koleksi mjlh tu...?? mmg setiap bulan aku beli...

-baca novel lama..
layan feeling sesorang dgn gelak,nangis sesorang...

-tulis apa yg nk dibuat esok...
ni lg penting..merancang..MANUSIA hanya MERANCANG, TUHAN yang TENTUKAN...

No comments: