Monday, December 21, 2009

WHAT UP??

Salam,,

Hi! dh lme ye aku x on9...sibuk..bkan aku..famili...bru je blik dri kg....rse slow je dunia nih...'toki doki' cepat...balik kg. dpt lpaskan sgala tekanan jiwa......one more thing!!! result pmr akan keluar pd 24/12 ...aku benci..!!knapa msa tu!.dlm msa yg sma ia adlh tarikh bezday mama...apa yg nk beli ha?? nk kluar?? kad bezday adalah... xkan nk kasi tu je?? xyah ar..mls aku..bezday aku pun x disambut knal pun ala kadar je...pendidik beb...skali skala..tunggu dh bsar....lg satu yg wat aku hepi..i cant believe it..y young ran or johnny kruger or dennis oh ot dennis joseph o'neil muncul di kaca tvku..owh.(rse nk pengsan)..punyala aku t'jerit AAAAA!!!!!....(one day) ....new hope...pray for me!!! get 8AAAAAAAA...in PMR!! please guys...love you..(-.*)...muah3..

salam...

No comments: